Verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot
Voimassa 19.9.2023 alkaen
Palveluntarjoaja
Suomen Kolibri Oy
Kalevantie 7, 33100 Tampere
Puh (03) 345 45 000
asiakaspalvelu(a)suomenkolibri.fi
Yleistä verkkokaupasta
3engineers -verkkokaupan tuotteita myy Suomen Kolibri Oy, y-tunnus 0833183-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta suomenkolibri.fi/3engineers/ ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin sekä tilattavaa tuotetta koskeviin erityisehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Sopimus syntyy tilausvahvistuksen yhteydessä.
Tuotetiedot
Suomen Kolibri Oy pidättää oikeuden verkkokaupassa esiintyviin lyöntivirheisiin ja tuotteiden loppumiseen varastosta. Suomen Kolibri Oy ei takaa, että asiakkaan vastaanottaman tuotteen ulkonäkö vastaa täysin sivustolla esitettyä tuotekuvaa, sillä muun muassa laitteen näyttö, kuvanlaatu ja resoluutio voivat vaikuttaa siihen miltä esimerkiksi tuotteen värisävy näyttää.
Hinnat ja arvonlisävero
Verkkokaupasta tehdyissä tilauksissa voimassa oleva hinta on se, joka on esillä verkkokaupan hinnastossa tilaushetkellä. Oikeudet hinnanmuutoksiin pidätetään. Kaikki hinnat on merkitty euroina (EUR). Postitettavien tuotteiden hintaan lisätään toimituskulut 7,90 €. Verkkokaupassa näkyvät tuotehinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, Pivo, MobilePay, Collector bank, PayPal sekä maksukortit (Visa ja Mastercard).
Maksupalvelutarjoaja
Kauppamme käyttää maksujen välitykseen turvallista Paytrail -palvelua, jonka avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia internetissä. Paytrail Oyj (2122839-7) toimii yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com
Toimitusaika
Varastossa olevan tuotteen toimitus on 3-5 arkipäivää. Mikäli tilaamanne tuote on varastosta loppu, sitä tilataan lisää, tällöin toimitusaika n. 1-2 viikkoa. Toimitusajan viivästyessä informoimme tilaajaa erikseen sähköpostitse.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut (7,90 €) sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksesta on sovittava erikseen Suomen Kolibri Oy:n kanssa: asiakaspalvelu(at)suomenkolibri.fi. Palautettavan/vaihdettavan tuotteen ja alkuperäisen tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Kaikki palautuksesta/vaihdosta aiheutuvat kustannukset maksaa palauttaja, ellei toimituksessa ole selkeää toimittajasta johtuvaa virhettä.
Tiedustelut puhelimitse arkisin klo 8.30 -15.00
puh. 03 345 450 00
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
pankkitilinumerosi
sekä kopio Suomen Kolibri Oy:n tilausvahvistuksesta ja maksuvahvistuksesta.
Mikäli maksuvahvistusta/kuittia ei ole asiakaspalautuksen mukana, veloitamme käsittelykuluina 10,00 €.
Palautusosoite:
Suomen Kolibri Oy
Kalevantie 7
33100 Tampere
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Huomioithan, että palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja uutta vastaavassa kunnossa. Emme ota vastaan avattuja sukkapaketteja.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta:
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu(a)suomenkolibri.fi tai puhelimitse: puh. 03 345 450 00.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin: https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/vastaanottaminen/vahingoittunut-lahetys
Ylivoimainen este
Suomen Kolibri Oy ei vastaa tilauksen toimituksen estymisestä (force majeure) tai myöhästymisestä verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolisesta seikasta. Ylivoimaisena esteenä pidetään mm. tulipaloa, lakkoa tai muuta työnseisausta, viranomaisen määräystä, energian toimituksessa esiintyviä häiriötä, raaka-aine- tai tarvikepulaa, ulkopuolisen aiheuttamaa tai ulkopuolisesta johtuvaa kaapeli- tai muu tietoliikennehäiriötä tai muuta sen kaltaista syytä, joka ei ole ollut tiedossa ja johon ei ole kohtuudella voitu varautua ennalta.
Yksityisyyssuojatiedote
Suomen Kolibri Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Suomen Kolibri Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Yhteystietoja ei luovuteta eteenpäin eikä niitä käytetä suoramarkkinointiin tai mihinkään muuhunkaan tilauksen toimitusta koskemattomaan asiaan. Emme syötä asiakasrekisteriimme tilaustietoja ilman erillistä sopimusta, mutta arkistoimme tilauksen tulosteen siltä varalta, että tilauksen suhteen ilmenee myöhemmin epäselvyyksiä. Manuaalinen aineisto säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet osapuolet pääse rekisterin tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään. Elektronisesti talletetut tiedot säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet osapuolet pääse rekisterin tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.